lørdag 28. november 2009

8 kommentarer:

Anette sa...

Wow her var det mange flotte kort! Skal si du er produktiv! Nydelige farger og stilige motiv du har brukt ;)
God helg!!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Så mange flotte kort det har kommet til siden sist jeg var innom. Liker måten du pynter de stemplede motivene med, med bling og sånn!

Lisa sa...

Kjempe fint kort..:D

Anonym sa...

Så fine kort du lager! Likte godt fargene på dette, og det stempelet av den lykta var kjempeflott!

Hønerandi sa...

Så masse flotte kort du ha laget.

mettepip sa...

Hei på deg!
Har tittet litt i bloggen din, og her var det jammen mye fint. Så lekre duse farger du bruker!
De to siste her var spesielt elegante syntes jeg!
klem fra Mette

Anonym sa...

Heisann! Fin blogg du har, og kjempe, kjempe fine kort :)

Klem fra smokenose på scrapping.no :) http://smokenose.blogg.no

Anita sa...

Så mye fint du har laget;) Ble helt betatt av de hjemmelaga bakgrunnene dine, de var kjempe lekre.
Morsomt å se hvordan du har brukt lampestempler, og virkrlig fått drt til å funke.
Legger meg til å følger deg, for jeg gleder meg til å se flere fra deg;D

Klem Anita.